Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-29 23:02:51
ShowmanaZ rašė:
> ai nu nebuvo man reikalo, žinoma, kažko tokio ir tikėtis, aš nenustebęs :)
>
> Tik vat kažkodėl forumų protų bendras dydis kažkodėl eikvojamas kažkam
> sunaikint, o ne kažkam sukurt, net jei forumo dalyviai sąlyginai
> protingi. Net jei tai tiesiog praktikumas.

Bet ar suvoki, kad tavo pareiškimas policijoje nuo precedento pamatų
būtų labai toli. Beveik paraleliose visatose.
Kita vertus, kodėl tau atrodo, kad pasisakoma prieš. Man, pavyzdžiui,
tokia sistema atrodo pagrįsta (tad ir pasisakau už, o ne prieš), nes
SODROS srautų užtikrinimas ir jo operatyvumas yra kritiškas, todėl
valstybiniu mastu yra padaryta tokia išimtis.
Taip, galbūt ir norėtųsi aukštesnio, konkretesnio teisėjo, nei
įsivaizduojamos abejingos SODROS klerkės, kuri atsainiu pelės
spragtelėjimu paleidžia pinigų nutekėjimo iš tavo sąskaitos procesą...