Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: VNO
Data: 2011-01-30 00:05:47
tikiuosi nesupyksi - bet visi tavo postai smirda pykciu ir nepagristu nusisnekejimu.
Plius matyt ir grama koki padares.

demesio: tikiuosi nebusi koks susmirdes trolis-mudakas ir informuosi kaip sekasi:
1. su pareikimu policijai;
2. su teimais (kai nx is policijos pasius)

nekantriai laukiu naujienu.

VNO