Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Junda
Data: 2011-01-30 11:43:55
Ir visgi kokios ten abreviatūros toj eilutėj? Tu iš tikro žinai už ką
nuskaitė, bet šiaip bangas keli iš principo, ar tikrai nežinai? Suma
labai aiški - 50 proc. bazinės pensijos už vieną mėnesį. Tai arba
turėjai verslo liud., arba ind. veiklą vieną mėn. arba už vieną mėn.
neprimokėjai, kai turėjai ilgai. Dar pasidžiauk, kad delspinigių ir
baudų nenuskaitė...