Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-29 22:34:44
Taip - ash tinginys. Kodle man ieskoti, kuo pagristi tavo teisinguma? Cia ne
omni.mamos.paguoda. . Nuskaitymas yra greiciausiai teisetas. Ar jis
teisingas - nezinau, tad pakomentuot tavo sielos klyksma galejau tik
teisetumo kontekste.

"ShowmanaZ"  wrote in message news:ii1td1$onl$1@trimpas.omnitel.net...

linai, tu esi tinginys ir konformistas. Iš esmės tau pofig. Tai kam kalbėt?
Tik tam kad nusodint mane? Nu bet žinok mano patirtis rodo, kad tam kad
padaryt reikia daryt :) Nedarymo būdas yra kiek mažiau veiksmingas nei
darymo. O tu tik ieškai, kuom pagrįsti mano neteisingumą, o kuom pagrįst
teisingumą - patingi. Gal pabandyk?

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt