Tema: TEO: kas yra naujas klientas
Autorius: D
Data: 2011-01-24 22:43:56
Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu 
sutartis baigiasi.
Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam 
abonementui.
Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes 
nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti ir 
gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems klientams.
Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis 
nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad 
kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos?

Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti 
nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" 
ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai nieko 
neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo mokestis) 
nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema isigyti :) 
(nes tipo naujas klientas).