Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-29 22:21:07
Pareiskimo tikslas? Paverkt policininkui, kokia pas musu bananu valstybe ir
kaip tave visi skriaudzia? Gaut atsakyma, kuris tave netenkins, kad paverkt
newsuose, kaip policija tavimi nesirupina ir neatlieka savo darbo?
Issiaiskint realia situacija?

Jei policija visdelto priims tavo pareiskima (pavyzdziui nuspres, kad tu
toks zanudnas, kad su tavim lengviau permiegot, nei paaiskint, kad nenori),
galiu pacituot istrauka ish atsakymo:

"Jusu nurodyta suma ne nupyzdinta, o nuskaityta Sodros, remiantis newsuos
nurodytu straipsniu, pagrindo bylos iskelimui del jusu nurodytu aplinkybiu
nera"

"ShowmanaZ"  wrote in message news:ii1rt9$n94$1@trimpas.omnitel.net...

aš ir nebandysiu ieškot supratimo policijoje, ten aš tik paduosiu pareiškimą
apie įvykdytą vagystę.
Operacijos pavadinimas "imokos savarank. 50%BP", čia tik įdomumo dėlei. Nes
vagystės fakto tai niekaip neįtakoja.