Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-29 22:30:52
Palauk valandele, damusiu butelka - biski negaliu dar suprast ir
pakomentuot.

"ShowmanaZ"  wrote in message news:ii1t6q$ohc$1@trimpas.omnitel.net...

ir tau atrašysiu, kad ne ton pusėn loni. Jei tau tinka tokia situacija, tai
tu iš jos pelnais. Toks delfinis sindromas. O tau neatrodo, kad norint
nesusidurt su kliūtim ant kelio reikia jas šalint? Tu breinstormini prieš
mane, o ne už, tau neatrodo, kad valstybė tokių pakalikų turės pakankamai?
Kad gal būtų verta bent jau prileist mintį apie tai, kad situaciją galima
pakeist? Aš visada sakau, kad viską padaryti yra įmanoma, tik klausimas kiek
yra noro. Paaiškint kodėl darbo padaryt negalima visada yra paprasčiau nei
pasukt galvą kaip jį atlikt

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt