Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ledasl
Data: 2011-01-30 20:34:47
na tai tu juk irgi gali paduoti i teisma sodra, uz _tavo_ manymu neteiseta
poelgi. Bet teismas greiciausiai paziures, kad tai padare sodra, ji tokia
teise turejo, neskaitant to ar tu su tuom sutinki ar ne, ir susimokesi
teismo islaidas. Is vienos puses as aisku suprantu, kad suteikus teise
sodrai paciai issiieskoti skolas, be atskiro teismo sprendimo, teismu darba
sumazina, nes tokiu skolininku N, bet jei pavyktu irodyti, kad jie tai dar
neteisetai, tai as tik apsidziaugciau.
Sekmes.