Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ukw
Data: 2011-01-31 11:18:34
o tai jei as moku mokescius ir sutinku su esama tvarka, tai ash esu:

"toks paviršutiniškas individas kuriam bepigu gyvent LT ir džiaugtis puikia
"sistema" ir "Tu atitinki tipišką Sodros ir visų valdiškų kontorų bei
monopolinių
įmonių už nieką neatsakančių požiūrį."

tavo nemegstama SODRA atsako zymiai daugiau, nei kad tu atsakai. moka
pensijas, pasalpas ir kitokius reikalus (ir moka saziningai, laiku).
skirtingai nuo tokiu kaip tu, kurie "pamirshta susimoketi mokescius".