Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-29 23:54:27
ShowmanaZ rašė:
> bendrąja prasme aš ne prieš mokesčius, be jų negalėtų egzistuoti
> sociumas, vadinamas valstybe.
> Lokaliu atveju aš prieštarauju pačiai galimybei ne teisminiu būdu nuo
> mano ASMENINĖS sąskaitos SAVAVALIŠKAI nuskaityt lėšas, kad ir kaip ta
> kompanija, įstaiga, kontora ar lariokas besivadintų. Jei tam nėra teismo
> sprendimo.

Visa problema, kad pats prieštarauji esančiai tvarkai. Kita vertus,
tūlas gi, turbūt taip pat prieštarautų esančiai tvarkai ir tavo
pageidavimui/sutikimui, kad kylančius klausimus spręstų teismas; koks
dar teismas, kam jis apskritai reikalingas?!. Nacionalizuoti, atimti,
nušauti, pakarti! (tos pačios troikės...).
Tai, ko tu pageidauji, gali siekti visiškai kitais būdais, nei rašydamas
išties kvailą ir niekinį pareiškimą policijoje. Tie būdai, tai --
politika arba bent jau diskusijos pradžioje, visuomenės, lobistų
pritarimo ieškojimas. Ar jauti, kaip tai toli iki geidžiamo rezultato (o
juk taip norėtųsi problemą nusimesti; parašiau zajava ir kipišas užvirė!)