Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-01-29 23:10:30
o koks skirtumas kaip pavadinsi tai tu? Matai šūstrai pavadint yra tas pat
kas parašyt peticiją ar pašūkaliot prie seimo :) Reik daryt o ne "vadint",
todėl ir kreipiuos pagalbos į žmonės nors kažkiek nusimanančius tame. Mano
išsilavinimas tiek netraukia, ne tą kryptį aš pasirinkau, nors teisę
studijuot kažkiek teko, berods civilinę ir tarptautinės pagrindus,
kažkelioliką metų atgal. Iš tų laikų likęs supratimas, kad teisinė sistema
neveikia jei ja nesinaudoji. O teisininkas nenaudingas dažniausiai tik tada,
kai jis tingi.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt