Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-01-29 22:14:19
> Kertinė esmė: SODRA turi įstatyme numatytą teisę priverstinai išieškoti
> (kai nesumokama laiku, per terminus) ir pati inicijuodama tą priverstinį
> išieškojimą, turi teisę pateikti reikalavimus kreditoriui ir t.t. O
> pastarieji turi prievolę paklusti...ĮSTATYMAMS.

pasakymas "pagal įstatymus" yra niekinis, nes įstatymus galima kvestionuot,
teisiniai aktai gali prieštaraut vienas kitam. Aš niekad nesutiksiu, kad
viena įstaiga gali savarankiškai, be teismo sprendimo nusirašyt savo naudon
kažkieno pinigus, o kita ne. Aš sutikčiau su teismo sprendimu, nes ir aš
galiu suklysti, nenužiūrėti kažko, aš žmogus. Tačiau eilinė įstaiga neturi
teisės nusirašyt savarankiškai savo naudai mano pinigų, tai gali padaryt tik
anstolis teismo sprendimu.
Kaip ten viskas yra iš tikro - yra didelė ir sudėtinga studija, kurią
tikiuos šiuo precedentu ir pradėsim atlikinėt.
Teisinė sistema yra ne tam kad tau šiktų ant galvos, juolab valstybinis
kioskas blet

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt