Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-30 12:59:43
-o-bet-tačiau-
SODRA nuskaitinėja kaip tik nori nuo privataus asmens. Įdomiausia tai, kad
jie nuskaito už praeitą amžių, atgaline data visai tau nežinant ir
nesitikint..
  Skambinau į SODRA, pasakė:
tai, čia pasikeitė įstatymai ir lialia lia. Dabar mokėsi už praeitą
dešimtmetį. ir supratau, tipo visada, kai jiems reiks surinkt eilinį
milijardą į biudžetą.

Tarp kitko, manau, jie naudojasi tavo parašu sutartyje ar priede prie jos,
kuriame taip miglotai minima "naudot tavo duomenis" tipo "kažkokioj tai
bazėj"...
Ko gero, jei nebūtų to parašo, jie negalėtų SODRAi rodyt sąskaitos duomenų
ir iš viso ar ji egzistuoja.