Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-01-29 22:52:14
bliot, matau kad bonką geri, tai ir negirdi, nors kartojau fig znajet kiek
kartų. Aš ne apie tai, apie ką skola, jei man būtų pranešę, aš ir būčiau
susimokėjęs, nu jei netyčia ne - teismas ir anstoliai, jejbohu, turiu ką
prarast. Aš apie tai, kad be teismo sprendimo kažkas nusiskaičiuoja savo
naudai mano babkes, ir tai nėra anstoliai, tik tiek, gi prašiau apie
mokestinę sistemą nefleimint

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt