Tema: Re: Savavaliskai nuskaiciavo pinigus nuo saskaitos
Autorius: ecler
Data: 2011-01-31 11:09:27
On 1/31/2011 11:01 AM, ukw wrote:
> cituoju: Be reikalo pateisinat Sodrà ir LR ástatymus
>

> "ecler"<ecler@hotmail.com>  wrote in message

Tu atitinki tipišką Sodros ir visų valdiškų kontorų bei monopolinių
įmonių už nieką neatsakančių požiūrį. Tipo net kritikuot negalima nes
tai jau yra ėjimas prieš įstatymus... Ot ir ne! Mokesčius mokėt reikia,
įstatymų laikytis taip pat, bet tai nereiškia kad aš pastebėjas kokios
kontoros klaidą neturiu teisės kritikuot.