Tema: Re: pedofilai Lietuvoje neegzistuoja
Autorius: netas
Data: 2010-05-27 16:37:18
dėl absoliučiai visų gal nereikia ironizuoti nes tai ne argumentas. O kad
kažkas iš prokuratūros  - reikia aklam būti kad nepastebeti.

Dėl Aido prisistatymo - gal jūs supratot kad prisistatė, o aš suprasčiau kad
kaimynė mėgėja pro langus paspoksot.  Gyvenau keliose vietose, turėjau net
porą tokių, oi nepatikėtumėt kiek jos užfiksuoja....