Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Arvis
Data: 2010-05-26 22:04:54
"Zveris" <durniu@laivas.lt> parašė naujienų pranešime:htjg9h$fuq$1@trimpas.omnitel.net...
> del ekspertu - jei prokuroras paskelbtu bukai miniai ekspertu pavardes, tai
> kita dieną "kakadu", "ftb", "krivickas ir ko" is paminetu ekspertu ir ju
> seimu padarytu mesmale ir sugriautu dar minimum 5 gyvenimus + jei prokuroras
> tai padarytu, tai sekancia diena tie ekspertai tam prokurorui minimum
> "nupjautu kiaushus" (atsiprasau uz grubuma).
> Ekspertai - zmones dirbantys savo darba. Jie ne televizijos zvaigzdes, jie
> ne vieshi asmenys.

Visi pas mus ne vieši asmenys. Ypač kurie prie valdžios. Ir kurie už savo sprendimus iki šiol niekada neatsako. Va, kai vienam kitam "kiaušus nupjautų", spėju, kad ir atsakomybė už savo sprendimus atsirastų.
Dabar ir aš galiu būti ir ekspertu, ir ministeriu... Kalbi ką nori, darai ką nori - o jei kas suabejoja mano veiksmais - paskelbiu, kad klibinat teisinės valstybės pamatus ir atia...
Arvyds