Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-26 18:55:29
del ekspertu - jei prokuroras paskelbtu bukai miniai ekspertu pavardes, tai
kita dieną "kakadu", "ftb", "krivickas ir ko" is paminetu ekspertu ir ju
seimu padarytu mesmale ir sugriautu dar minimum 5 gyvenimus + jei prokuroras
tai padarytu, tai sekancia diena tie ekspertai tam prokurorui minimum
"nupjautu kiaushus" (atsiprasau uz grubuma).
Ekspertai - zmones dirbantys savo darba. Jie ne televizijos zvaigzdes, jie
ne vieshi asmenys.

p.s. Tu dar paprasyk "Aro" snaiperio, kad po ikaitu vadavimo operacijos (kur
jis pvz nusauna ka nors i galva) duotu interviu (be kaukes) kokiam
krivickui. :P Snaiperis juk irgi ekspertas (tik gal ginklu) :P :)