Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Glebas
Data: 2010-05-26 13:24:25
Siūlau filtruotis informaciją ir ją analizuoti, nedarant skubotų išvadų.
Kramtyti tsakant.
Apskritai man asmeniškai nebeįdomi informacija apie šitą bylą, nes teisės
joje nebeliko. Liko tik minia ir šūdų pilstymasis, daugiau nieko. O tie,
kurie žino kas tikrai yra byloje - to neviešina.
Abiem pusėm galima išsakinėti priekaištus ir abiejų pusių pasisakymuose
galima rasti prie ko prikibti. Klausimas tik prie kurios pusės norisi
kabinėtis. Tamsta pasirinkai prie kurios :)