Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-05-25 23:48:18
"Abarca" <ChadAbarca@gmx.com> wrote in message news:htha0k$71c$1@trimpas.omnitel.net...

> Kas po kuo: skirtingi pirštų antspaudai, parašo rašalas, spausdintas
> tekstas. Jei prokuroras sako, vadinasi ekspertai tai nustatė ir po
> išvadomis pasirašė.

Nu, gal pirštų antspaudai ir kažką sakytų, bet ir tai labai abejoju.
Tiesa, aš net to straipsnio neskaičiau, tik grupse diskusijos pradžią. O ko prokuroras iki šiol tylėjo? Ką dar rankovėj laiko?
Kita vertus, jis neprivalo nieko aiškint. Va, tuoj bus naujas prokuroras, reik statyt stavkes, kiek jis išsilaikys.

> Kyla abejonių išvis kuris kuriam padėjo ar pasinaudojo savais tikslais.
> Tada byla pasisuka visai kita kryptimi.

Trūksta (mano nuomone, skaitant tik o.law debatus) vieno dalyko - motyvo veltis į tokias nesąmones. O jei vaikas tikrai buvo išnaudojamas, tada su motyvacija viskas ok.