Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 14:17:41
gal visai durnas? Jei savo akimis nematei Marijampoles, tai manysi kad jos ner? Kas tau kelia abejones? Oficialiai patvirtino-rastas lavonas, atpazintas Kedys, jo amzius zinomas, salia rastas koviniais soviniais pritaikytas saudyt pistoletas-kokios bobu agenturos tau sapnuojasi? Taigi remiuosi prokuroru zodziais, o ne bobu pliatkais.... Kaip ir tuo, kad prokuroras PATS patvirtino , kad sunys pedsaku ieskot buvo paleisti po penkiu dienu. Ar tu prokurora "viena boba" vadini?