Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-25 20:47:39

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:hth1bp$srs$1@trimpas.omnitel.net...
> 1) Betingis  prisipazista, kad Kedzio lavono jisai nemate. Gal galejo
> nepatinget ir bent pasidomet?   (Zurnalistas paklause ar jo drabuziai buvo
> tvarkingi)
> 2) Prokuroras pripazino, kad apylinkes nuodugni apziura ypac gausiomis
> palicijos pajegomis buvo atlikta po 5 ar 6 dienu. Nestebina? Ko ten ieskot
> po tiek dienu?
> 3)Prokuroras, nesugeba pasakyt, kas tie geriausi specialiastai, atlike
> Kedzio skrodima-pats girdejau per TV :) Kazkoks profesorius per tv
> juokiasi, mat yra kazkada atleides ta eksperta, kaip nesugebanti atlikti
> [...]

Klausimas buvo apie tai, kurie galai nesueina. Tuo tarpu tu tik isvardini
faktus, taciau kuris kuriam priestarauja ash bent jau nematau.

Galiu tik pasakyti savo nuomone, apie tuos kurie man akivaizus (kartoju -
mano nuomone).

1 Punktas. Prokuroras ne zurnalistas. Jam pirmiausia nepriklauso dalyvauti
tokiuose tyrimuose, antriausia - tai gali buti uzskaityta kaip kishimasis i
tyrima. Prokuroras ne bobute ish teliko ir jam nenumatyta teise dalyvaut
ekspertizeje ir daryt savo ishvadas pagal zmuriko bukle. Jei tai butu
galima, tai butu nereikalingas ir ekspertas.

3 Punktas. Prokuroras nesugeba pasakyti ekspertu pavardziu. Nerealus
kriminalas. Kaip manai - kiek Kedzio byloje figuruoja dalyviu pavardziu -
10, 20, 100?

5 Punktas.  Kam leisti stebeti? Tau ar man? Jei butu leide man stebeti -
pletku tikraibutu sumazeje. Ir kitas klausimas - kokiu pagrindu? Gal dar
paleidziam tiesiogine transliacija per TV su balsavimu  - "Kas uz tai, kad
Kedys mire savo mirtim, siuskit A numeriu 1670, kas priesh - esate pedofilas
ir nusishaukit"?