Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 15:54:01
o kai tik randa lavona, duomenu bazes staiga susitvarko, klaidingi irasai virsta teisingais  ir se tau: obana............., taigi visai salia gyvena velionio dede, kuris ir galejo slepti itariamaji :))))))

Visu spelioniu butu gerokai maziau, jeigu esant rezonansinei bylai-butu surengta spaudos konferencija, kurioje visuomene butu kiek informuota apie eiga ir rezultatus. Maza pavyzdziu is kitu valstybiu? Atsistoja oficialus pareigunas, kuris paaiskina eiga, parodo tai ka gali parodyt ir netgi papraso visuomenes pagalbos. O pas mus? Sneka apie didziules pastangas rast ikalciu po penkiu dienu. Apie tai, kad atseit simtus liudininku apklause, uzsienyje ieskojo treniruoto, nuozmaus zudiko, o tas pasirodo-salia, netoli TIKRO dedes budeles degtinyte gere taip, kad niekas nemate , pistoleta netoliese pasimetes :) Bet kiek padaugino, tad apsivemes uzspringo ir mire. Brrrrr-nebegersiu.