Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 14:59:53
nezinau , kiek cia tos teises reikia ismanyt, kad isgirdus, kur gyveno itariamasis to nesuvokti. Ar reikalingas teisinis isilavinimas, isgirdus sakini: "slapstesi tame ar tame rajone" ? TIk specas gali suprast, patekimo prie kauno mariu budu ipatumus, tad nesivarginima tamsiai liaudziai to net pasakyt?