Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-05-25 22:39:49
Būsiu nepopuliarus tarp kolegų (nors nesu nei kedofilas, nei kedofobas), bet:

1) kai teisme atlikinėjau praktiką, kaip tik teisėja užklausė ekspertų, ar įmanoma nustatyti, kuris įrašas iš kelių padarytas anksčiau. Atsakymas buvo - neįmanoma, nebent tarp jų koks 50 metų skirtumas.

2) nu, buvo lapas su parašu, nu parašė, so what? Juk ne sau į teismą adresavo ir ne už pinigus paslaugą atliko. Broliui suteikė juridinę konsultaciją. Va, jei brolis apie tai nebūtų nieko žinojęs, tada kas kita.

3) šiame reikale (kuriuo domėjaus tik iš antraščių, net garsiųjų filmukų nesu matęs) man vis tiek daugiau klausimų nei atsakymų.