Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Glebas
Data: 2010-05-26 14:25:50
O kur minėjau Venckienę? Aktyviais veiksmais nesipriešino, o pakurstymo tam
tikrai nebuvo iš jos pusės? Aš nežinau, nemačiau, negaliu teigti, bet visko
galėjo būt.
O jei išaiškės, kad motina niekuo dėta, o kita pusė, kuri dabar baisiai
ginama minios, viską melavo?
Apskritai kodėl niekas nekalba apie tai, kad mergaitė nebeturės gyvenimo
normalaus?
Per daug "jei". Viskas vien spėlionės. O vaikas kenčia ir toliau.

p.s. nežinau, gal gerai būtų kad koks lėktuvas netoli nukristų, gal tada
atsirastų ir kokia kita plačiai aptariama scena, ne vien šita istorija...