Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-26 15:09:49
paaiskinsiu tamsiai liaudziai (neisizeiskit):

netobula gyventoju registro duomenu baze, klaidingi irasai, pavardese,
varduose klaidos priveda prie situaciju, kai nieko detas policininkas
paziurejes duombaze ir der klaidos "nerades" asmens, net neisivaizduoja, kad
toks asmuo isvis yra. Prokuroras to niekada neaiskino ir neaiskins.
Tarnybinis patikrinimas nustatys, kad pareigunas ieskodamas asmens atliko
visus privalomus veiksmus.