Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-27 09:39:49
viskas yra daug blogiau nei tu manai. LABAI DAUG vyresnio amžiaus žmonių žiūri šią laidą ir NEĮTIKĖTINAI DAUG galvoja, kad ji rodo teisybę ir tik teisybę.
Teko vienam giminės baliuje išklausyti daug teisybės visom temom ir šaltiniai buvo akistata ir kitos panašios laidos. Kitų šaltinių jiems nebereikia, nes šitie pakankamai per emocijas paglosto.

lasaZ