Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 16:57:47
chebra-pamastykit truputi:
 Byla, del kurios atleistas tavo pirmtakas, (valantinas)
byla, kuria domisi prezidente (faktas)
byla, kurioje neabejotinai atsiras norinciu surast prokuroro klaidu (sutiksit manau)
 lavonas, kuris domina puse Lietuvos (tiesa?)
lavonas, kuris galejo daug ka papasakot (prokuroro zodziai) , taciau dabar itartinu budu nutilo amziams
lavonas, kuris senai ieskomas, itartinu budu atsirades ant mariu kranto

Paskutine viltis-ispest bent is  lavono kas imanoma, kaip ir is vietos apziuros. Na, vieta apziuresime po 5 dienu, o stai skrodima kam patiket? Ieskom.specu. Parenkami ne eiliniai, kuriu gal but ir nemazai, bet geriausi (prokuroro zodziai) O kas, tie geriausi?  Ai , nezinau :))))))) Ieskojom, radom ir patikejom ipatingos reiksmes lavono skrodima. Bet kam patikejom-as nezinau :)