Tema: Re: tlygimo mažinimas
Autorius: VNO
Data: 2009-01-29 21:19:47
suprantu tave.
paciam panasiai buvo.
dirbau firmoje, kur per 10 menesiu isejo 6 zmones is 8.
mes dvese varem arklius, kad klinetai liktu.
O rezultate negavom nei procentu uz pardavimus nei ka.
Nes moketi reikejo labai daug :)

taves cia irgi nevertina, o tiksliau - kaip minimum vertina kitaip.

del 8 val darbo - tai pardavimuose sunku toki darba rasti.
kitas dalykas - darant isvada is to ka parasei - darba rasi be problemu.
sales'ai visada buvo vertinami, ypac krizes metu :)

sekmes.

VNO