Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: bala nemate
Data: 2009-01-23 18:52:54
On Fri, 23 Jan 2009 13:21:55 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Reikia ziureti, kaip iforminta konkreciai tas 0,2. Jei pagal kokia vidine
> tvarka ("mokama nuo bendru imones rezultatu") nelabai ir pasokinesi. Jei
> konkreciai ("uz daugiau kaip penkias per menesi numegztas kojines,
> atitinkancias GOST"), jau yra kur sakotis.

tai šokinėti ir nesiruošiu. man tiesiog įdomu, ar iš principo jie teisėtai
elgiasi. tvarkoj parašyta, kad priedas skiriamas už gerą darbą, lojalumą,
kompetencijos kėlimą ir panašius briedus. nieko nerašo apie bendrus įmonės
rezultatus.

labiausiai nervina chamiškas direktorių požiūris į darbuotojus, tiesiog
numetant tokius raštus, be jokių paaiškinimų ir komentarų.

--
bn/mj
icq : 171288416