Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Laura
Data: 2009-01-23 14:56:29
Ne visai teisingai interpretuojate. Mane domina tiek teisės, tiek pareigos, tiesiog šitas klausimas - apie teises :)
O kadangi dirbu tarptautinėje įmonėje, ir būtent personalo valdymo srityje - nu žinokit yra LABAI įdomu lyginti skirtingų tautų reakcijas į tuos pačius valdžios sprendimus, ir apskritai lyginti savo teisių suvokimą. Kalbant apie tendencijas (aišku, ne 100 proc - visur visokių žmonių yra), tai lietuviui pakišk pasirašyti popieruką, kad jam mažinamas atlyginimas - jis pasirašys net nepažiūrėjęs, ką pasirašo. Latvis paskaitys, padūsaus ir vis tiek pasirašys. Estas pacituos tau 5 LR (!) darbo kodekso straipsnius su naujausiais pakeitimais, kuo aiškiai įrodys, kad jis turi teisę nepasirašyti šito popieruko; esant reikalui, konsultuosis su darbo inspekcija ar savo asmeniniu advokatu, ir rezultate liks vienintelis įmonėje, dirbantis už nesumažintą atlyginimą ;)