Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-23 19:31:35
Jis neatsakys.
Turiu žmoną tokią, kuri į klausimą niekaip nesugeba atsakyti, kol fiziškai priremiu prie sienos. Suka ratus, vizgina aplinkui, ginasi, akis drasko, atsakinėja į krūvą mano neužduotų klausimų, bet į užduotą - niekaip. :) Bet myliu ją už daug kitokių dalykų :)))

John Smith, tu vis dar nei vieno kartelio neatsakei į Lauros užduotą klausimą. Aš irgi nepastebėjau tavo atsakymo, bet akinių nereikia, neseniai tikrinausi sveikatą.:))))

Dar po 3 valandų mes tau galų gale parašysim klausimą, nes gali būti, kad tu ne iš piktos valios nesupranti, kurioj vietoj klausimas. Tiesiog būna tokie žmonės, ir jie nei blogesni nei geresni dėl to. :)))

Johnas.
P.S., klausimas vis dar šio posto gale mėtosi.