Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-01-23 17:50:25
na jus vel apie ta pati - ash pilnai sutnku su Laura - jei vadovas ateina ir pasako, liaudis, sorry, shiek tiek shikna dabar su uzhsakymais, kad ishgyvent nukirpsim jums tuos 20% bonusa, bet tik reikalai pageres, juos pridesim atgal. bla bla bla, dekui uzh supratinguma bla bla bla...
Valio - arba ieshkom naujo darbo, arba, jei esam lojalus imonei ir suprantam ju skausma sakom, ka jau padarysi ir liekam su mazhesne alga. Bet valdzhia zhmogishkai pasikalbejo.
Jei ateina algos metas ir taip f tycharia dingsta 20% algos be jokiu paaishkinimu, o nuejus pasiklaust buni pasiustas ir tau pareishkia, kryze ble ir neishsipisinek man - nu labas! Tada galima bandyt ieshkot teisybes (ir turbut ieshkotis naujo darbo). Bet nebukit eiliniai lietuvishki darbdaviai, kurie joja ant darbuotoju, laiko juos shiukslemis, o pirmas pradejes kelt bangas tampa tautos prieshu ir kaip pavizdys ateinanchiom kartom nubraukiama dar visiems alga..
Kai buvo aukso amzhius ir darbuotoju truko, visi rekavo, kad darbuotojai nagli, reikalauja baisiniu algu ir ishsipisineja, kai darbu pasiula sumazheja - patys pradedat elgtis kaip idiotai*. Dabar isivaizduokit, kas bus kai vel ateis geri laikai, kiek pas jus liks darbuotoju?
____
* kreipiuosi i menamus darbdavius, ne i kazhka ish newsgrupo tiesiogiai