Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-23 19:35:13
Gudrus stilius atsakinėti į paprastą klausimą - tai prikurti visą krūvą maskuojančių kontr-klausimų.
Liga tokia tikriausiai, "žandikaulio surakinimas", kai reikia pasakyti "taip" arba "ne", žiūrint koks klausimas.:)))

John Smith, aš nusprendžiau už tave atsakyti. Paanalizavus tavo mintis, aš manau, kad tavo atsakymas į Lauros klausimą būtų "Ne".
Tau dabar belieka parašyti patį klausimą, nes atsakymą už tave aš jau ištariau, manęs nekankina atsakymų vengimo baimė.

Johnas