Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Cube
Data: 2009-01-24 16:46:21
John Smith wrote:
> ne Laura, greiciausiai jis yra tas, kuris, rizikuodamas asmeniniu turtu,
> savo sugebejimu deka sukure versla ir nesiruosia jo prarast vien todel, kad
> samdomi darbuotojai nori gauti ta pati atlyginima tada kai jis pats gauna
> maziau

Va jei jis tikrai, grynai pats rizikuodamas, ir neperkeldamas tos nastos
ant darbuotoju, butu sukures versla, tai tavo mintys butu teisingos. Bet
labai daznai, ypac kai firma maza, ar tam tikrose sunkesnese
situacijose, darbdavys pradeda apeliuoti i darbuotojo lojaluma - juk
kuriam musu imone, siekiam bendru tikslu, vardan viso kolektyvo ir t.t.
Ir darbuotojas, vietoj to, kad pasinaudoti kokia geresne proga,
pasilieka toje imoneje, dirba daugiau, atsisako kazkokiu asmeniniu
interesu ar jam priklausanciu teisiu, vardan to isivaizduojamo bendro
tikslo. O va kada ateina eile darbdaviui parodyti lojaluma darbuotojui,
tai pasirodo cia ne musu imone, o mano verslas, cia ne mes siekem bendru
tikslu, o as savo sugebejimu deka sukuriau ir nera cia jokio kolektyvo,
o tiesiog statistiniai samdomi darbuotojai, kuriais as ne nemirktelejes
atsikratau, jei man tai naudinga. Is vienos puses logiska, taip ir
daromas verslas, tik jau nereikia cia to darbdavio vaizduoti teisuoliu,
sunkiai rizikavusiu kuriant versla - tiesiai sviesiai kalbant
pasinaudojo zmoniu naivumu ir ta kvaila savybe - lojalumu ir tiek.