Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 19:17:14
Laura, o zinai, kokius darbdaviai mokescius dar nuo tu atlyginimu sodrai
moka, kiek darbo vietos islaikymas kainuoja? apie teises darbuotoju
aisku labai paprasta pasneket.
be to ar darbuotojam nereiketu turet proto kaziek? ar geriau 20%
mazesnis atlyginimas, kuris nedings ar toks pat atlyginimas dar menesi,
toks pat atlyginimas uz kita menesi veluojantis o gal ir ne visas
ismoketas o dar po menesio ziurek sako zinot bankrotas, atlyginimu gali
ir nebuti