Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: Laura
Data: 2009-01-23 19:20:22
Kas davė? Pvz., netavoreikalas ("o tai gal tu geriau pakentek su tuo mazesniu atlyginimu"); t.p. pjezo ("sedek ir nekelk bangu nes busi isspirtas kaip muse is barsciu").

Čia apie mane, kad aš viską žinau? Juk aiškiai sakiau, kad nežinau atsakymo į užduotą klausimą. Būtų įdomu sužinoti, tai va ir sėdžiu čia, laukiu, gal atsiras išmanantis žmogus, kuris protingai pakomentuos.