Tema: tlygimo mažinimas
Autorius: Renookas
Data: 2009-01-27 20:16:54
Galu ir atsakyti:
1. Pardavimu vadovas
2. Pasiekti tam tikrus tikslus kuroiuos buvau uzsibrezes - imones pelna,
uzsakymus, kad darbuotojai darbu butu aprupinti ir t.t. Sazine grazue kad
reikia jog "fabrikas"suktusi.. Antra sefas nemoka dirbti - pas ji darbas su
savais darbuotojais prasideda po 17. Na bet cia atskira tema, ir pirmoji
tema del kurios labai rimtai pasipykom, nes as savus pavaldinius uzstojau
del tokiu nesmaoniu ir paskaiau kad jie dirba iki 17, o jei kas neaisku tai
lai eina pas mane. Na bet cia sakau atskira istoritjos dalis, ir dalis
sekancio atsakymo - blogai dirbti pradejau nes pats pareiskiau kad jei nori
kalbetis apie reikalus yra laikas iki 17. del ko buvau neusprastas.
3. Va blogas darbas yra tai kad visko nespeju padaryti, nes vienu metu
liepiama buti pas klienta telsiuos, darbe (Kaune) ruosti pasiulyma, ir kieme
vadovauti manipuliatoriaus remonta. Ir neuzmirsti kad viso to metu turiu
bendrauti telefonu su tiekejais, tarpininkauti tarp ju ir sefo. Pasirinkti
vieno negalima nes turi buti padaryta viskas. ir vienu metu. Tai antroji
tema del kurios daugiausia susikirsdavom. Padaryti reikia viska, bet turi
buti tam tikri zingsniai o ne vienu metu. beje cia be sarkazmo, uz tai kad
visko vienu metu nepadariau buvo pasiulyta pyzdint is cia arba dirbti.
Pasirinkau pyzdinti tai sefas ispyzdino pasivaikscioti ir nusiraminti.
4. pareiskimo nedeliojau nes "uzdirbsim - pasidalinsim gale metu", "bus
pelnai tai abu gyvensim gerai"ir t.t. O mano mintys"nu kaip cia pareiskimus
delioti, uzdirbsim pelno normaliai, tai ir paprasysiu", "nu dar pora
menesiuku ir sekmingi uzsakymai nes pelna, tada pagyvensiu", "svarbiausia
kad firma gyvuotu, algos man uztenka siai dienai kad pragyventi", "bus gerai
firmai, bus gerai ir man"ir t.t. Durnas ane? bet deja toks buvau ir taip
masciau. Jei reikedavo tai su darbininku ir iki 12 nakties varydavom kad tik
patenkintas klientas sugryztu. nors galejau spjauti - gi ne mano darbas
darbininkams padeti.

Pas mus gal niekas nieko nezino kai nenori zinoti, o iki manes informacija
labai lengvai atiteka, nors sefas isivaizduoja kad nieko nezinau. Cia aisku
apie zmogu kuri prieme kaip ir i mano kaip ir ne i mano pareigas. O apie
visa kita tai jis man visa informacija teikdavo pats dazniausia. o galu gale
pats ir spresdavau kam kiek moketi kartu su juo daugumai darbuotoju. Ir
apskritai - kaip ri jam paskaiau kad suprastu jog viska zinau ir apie
naujai - taip ir cia parasysiu - man reiks as bet ka apie sia firma
suzinosiu. gal jis nepagalvojo rimtai, bet is tikruju viska iki smulkmenu
zinau apie firma. turbut jis pats tiek nezino:)