Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: VNO
Data: 2009-01-27 13:38:19
Kelios pastabos/klasuimai:

- kokios pas tave pareigos?
- kam leidai lipti ant galvos, ypac zinant, kad kiti to neledzia, t.y. darbas iki 20 ar ilgiau - patikslink kam jis buvo reikalingas?
- kas yra blogas darbas? mane visada sitas dalykas siutino ir as visadda reikalavau aiskia ivertinti kur jis yra blogai. Bande ir man kaz kada nemoketi procentu del "blogo darbo". Pakvete i kabineta ir tipo aikino, kad nemokes. Tai va teko prasedeti 2 val ir visus niuansus isaiskinti, nes "blogas" darbas buvo tik nenoras moketi $$$.
- ti nedeliojai pareiskimo, nes...? Negi del patriotiniu minciu? Ko tais nesitiki.

Del retorinio klausimo: pas jus taip lengvai visi zino kas ka gauna ir uz ka?

VNO