Tema: Re: Atlygimo mažinimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 19:50:28
gal cia labiau nukrypo ne apie teisetai/neteisetai o apie
saziningai/nesaziningai.
as kazkaip manau, kad jei butu nesaziningai nukirpe alga, butum ejes ir
kalbejes, o ne ieskojes teisetumo tame sumazejime algos
jei netiesa, tai atspirasau, tiesiog ne viena toki teisybes ieskotoja
esu mates, kuris pinigu nori gaut, savo teises zino, bet dirbt nereikia