Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: ejs
Data: 2009-01-26 00:56:41
VNO wrote:

> kas yra FUD?

Fear, Uncertainity, Doubt.

> na tai kame problema del tinkamai surinktos medziagos?
> kad ne pats rinkai?

Si.

> aisku tai svarbu, bet nemanau, kad be to negalima apsieiti.

medžiagos pasirinkimas rodo mąstymo tendencijas. Jei specElistas
nesugeba susirinkti reikiamos medžiagos - mokesčių mokėtojų pinigai eina
ne ten.

> neturejau/neturiu jokio noro destyti.

na va. O mygeliukus paspaudyt noras yra.

> gal patikesi, bet studijuoti teko.
> tai nuomone sudariau, tokiam VGTU pvz 80% destytoju dejo skersa.

Spėk kodėl.

> apie alga galime nesneketi, nes 800 mazai, bet man ir 3800 mazai.

alga yra pašalinis faktorius. Bet irgi labai greitai sudėlioja prioritetus.

--
  ejs