Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-24 20:47:52
    Taip, bet sutaris sioje vietoje valdo. Jei firma pazadejo atlikti
paslaugas ir pati patieke tokia sutarti (kas tiketina), labai subku jiems
bus teikti, kad jie atsisako vykdyti punktus x ir y, nes jie mano kad tai
nelegalu. Beje, formaliai, net ir parasymas darbo uz kita dar nera
nusikaltimas. IMHO netemptu iki sudeties.