Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 18:53:51
duoti konspektus zmogui kuris dirba ir neturi laiko eit i paskaitas
visas tai ne tas pats kas ziuret pro pirstus i nusirasinejima. tiesiog
mano aplinkoj tai nepriimtina ir tiek. o su savo surikais ar
izeidinejimais tai gali eit toli toli, man dzin. as beje pats nifiga ne
moksliukas, aukstosios matematikos kursus siaip taip istempiau, mokiausi
per naktis, ne vienas dalykas buvo kur per prievarta teorijia iskaliau
visai neidomia, bet kazkaip minties nusirasinet nekilo. o per
paskutinius kelis pusmecius mintinas teorijos kalimas baigiasi, visa
teorija reikia ismokti, suprasti, issaiskinti kas tai yra, o ne
formuluotes mintinai ismokti. o sito aciu dievui nenusirasysi.