Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 19:25:10
ir dar - jei negali ismokti, o gali tik nusirasyti, tai gal geriau tada
bandyt eiti i kolegija, ten daugiau praktikos bus, siauresne sritis, gal
net idomiau bus?
cia netaikau tau asmeniskai, nes nei pazystu, nei zinau kad vien tik
nusirasinejai ar ka, nes tikiu kad yra destytoju, kurie yra kirviai ir
pas ji ten kokia matematika lituanistui ar fizika dizaineriui ismokt net
sansu nera, bet tai yra isimtiniai atvejai. o diplomo pirkimas reiskia
kad tu tiesiog net nezinai ka mokaisi, nes tai jau tavo specialybe, ne
aukstoji matematika dailininkams...