Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 15:26:40
jei pirkejas yra toks "tupas" kad guta darba toki koks jis yra ir priduos i univera, tai ok :)

- jau minajau, bet pasikartosiu - kam pirkti diplominim jei galiu pirkti informacine suvestine tema "XZC" su nustatytomis darbo atlikimo taisyklemis (taisykles kaip diplominio).

-del autoriniu teisiu - kokia problema si klausima iforminti sutartyje. ypac bakalautinio, kur didesne dalis informacijos yra imama is kitu info. saltiniu?

VNO