Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 15:33:24
> FUD. Darbo esmė būtent ir yra jo parašymas - medžiaga, metodai,
> principai. Tinkamai surinkęs medžiagą ir turėdamas gerą metodiką, gali
> apginti bet ką.

kas yra FUD?
na tai kame problema del tinkamai surinktos medziagos?
kad ne pats rinkai?
aisku tai svarbu, bet nemanau, kad be to negalima apsieiti.

> ateik, padirbsi, pafiltruosi. Magistro laipsnį tikiuos turi, nes kitaip
> paskaitų skaityti negali. Už kokius 800 prieš mokesčius.

neturejau/neturiu jokio noro destyti.
gal patikesi, bet studijuoti teko.
tai nuomone sudariau, tokiam VGTU pvz 80% destytoju dejo skersa.
apie alga galime nesneketi, nes 800 mazai, bet man ir 3800 mazai.

> Matai kaip. O aš negalėjau pats, nes niekas neskyrė babkių važinėti po
> Europos bomžynus. Teko naudotis statistika.

tai sprendima vis gi radai?
Matai koks sa