Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: eimaz
Data: 2009-01-23 18:06:43
dabar jau pradeda aisketi po truptui tikroji tokio pasipiktinimo priezastis
:)
o tu tikriausiai ir konspektu ar uzrasu grupiokam neduodi atsisviest?:)
pamenu kai baiginejau univera, musu gal ~100 buvo like, tai paskutiniuose
kursuose taip susibendravom, kad ejom visi kaip vienas. o cia pasirodo dar
shuriku tokiu atsiranda siais laikais.