Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-24 14:52:19
> tai gal zhmogui geriau papasakok, kur pats darba pirkai, bent padesi:) (bo
> ish pozicijos matosi, kad turbut taip ir darei:)

kas tau matosi, deja nera tiesa.
mano pozicija paprasta kaip 2 kapejkos - bakalaurinio ar magistinio darbo parasymas, pridavimas ir gynimas gandomas is bet kokio LT univero reiksme ir verte yra arti nulio. VU tai ar VGTU - nesvarbu.

> bo su tokia logika, tai i teismus galima eit ir nusipirkus tinko vietoj
> noreto amfetamino - pirkai preke - apgavo kurvos! einu i teisma, kad
> atiduotu pinigus uzh amfa...

prie ko ia nelegalus produktai, kuriems galioja atskiri istatymai.
Nereikia apsimetineti durnium.

Perki preke, gauni broka. Kas toliau zinai? Ne? Tai skaityk istatymus.
Jei trumpai: darai vska, kad problema ispresti.
Jei antroji sandorio puse su tavo pretenzijom nesutinka tai pas mus LT (nezinau kaip pas jus afrikos kaime) tokias problemas sprendzia teismas.

> eimui(z): imho gera pamoka - pirkai nelegalu dalyka (rashto darbas,
> narkotikai, kontrabanda, vogti daiktai), gavai nekokybishka - ir reikalauji
> teisetu priemoniu atgaut pinigus uzh neteisetu dalyku pirkima... pabandyk
> pamastyt dar karta..

kas yra "rashto darbas"?
Kodel jis nelegalus?
pabandyk pamastytidar karta.
dar tiesa klausimas: paciam teko rasyti bakalaurini ar magistrini?

> Perkant neteisetus dalykus pinigus galima tiketis atgaut tik lygiai tokiom
> pat neteisetom priemonem - pasiimk pajalnika ir analinio lubrikanto ir eik i
> pokalbi su jais ir tikekis, kad jie neturi didesnio pajalniko ir daugiau
> lubrikanto:))))))))))))

Klaviaturos kaubojus gal esi?
Patarimai tai kaip is 90-ju pradzios, kacioko is kacialkes.

VNO