Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 15:49:25

> tai gal tada dedam lygybe ir tarp zhmogaus ishlaikiuso aukshchiausiais
> balais diploma, su atshviestu (padirbu pusrusyje)? juk popierius tas pats...

teoriskai galiem deti, nes praktiskai matyt skirtumas yra priimant pvz i darba ir ta darba dirbant.
o kol tas neivyko - kam nors is tikruju idomu ar jis baige ta univera ar padirbo diloma?

> Koks skirtumas? butent rashto darbai ishmoko ieshkot literaturos, baisiniame
> kiekyje informacijos apchiuopt butent ta, kas yra svarbu, kas yra darbo
> esme. shtai chia ishlenda universitetinio ishsivalinimo spragos, arba jo
> nebuvimo spragos, apie kurias kazhkada buvo diskutuota

studijuonat 4a r 5 metus univere tavo pamineti rashto darbai daromi n kartu.
tad rasant diplomini tu jau esi tai padares prie tai ne viena ir ne du kartus.
tad, imho, informacijos rinkimas, sisteminimas ir t.t. nera kazk as isskirtinio rasant diplomini.

> omnitel.humor.binaries, su veikeju, shaltu veidu dedanchiu savo saito
> uzhrashus ant svetimu pixu, kuriu dauguma yra autoriniai karikaturistu
> darbai - jis nesuprato problemos, juk ash su peintu nutryniau originalu
> uzhrasha ir uzhdejau kreiva lietuvishka vertini... O tai, kad plagijavimas,
> svetimu ideju pasisavinimas yra ne shiaip amoralus dalykas (apie tautos
> morale galime padaryt nedidelias ishvadas pasivaikshchiojus po didzhiuju
> prekybos centru stovejimo aikshteles), bet ir nusikaltimas... shtai ka (ir
> toli grazhu ne tik tai) duoda darbu rashymas ir sazhiningas studijavimas
> [...]

kasa yra plagijavimas daug maz suprantu.
ir kas liecia moraline puse irgi suprantu.
bet diplomu pardavimas ir pirkimas - tai imho didelio faktoriu kiekio sujungimas ivieno rezultaas: galimybe pirkti, galimybe parduti, universitetu problemos "nematymas" ir t.t.

> Tikrai nenoriu nieko izheisti, bet matosi vgtu sugadinta pasaulezhiura..

:) cia tik sutaoimas, nes negalejau sau leisti tik mokytis.
man studijos diena tai panasu i tarnavima kariuomeneje - ismestas i siukslyna laikas.

> shtai zhinau viena asmeni, kuris turbut kokiu 17 kartu apskrytai buves
> univere (na, gal daugiau, bet nestipriai:) sugebejo vgtu magistra gaut.. ir
> jis tikrai nera genijus.

va apietokius atvejus ir bandau psakyti - jei zmogui reikalingasdiplomas ir ziniu jam nereikia, tai kam cia galva sukti, jei kelis kartus uzsukes i univera gauni diploma.
Ar nematai, akd del tokios situacijos kaltos abi puses?

> VU, bent jau tose specialybese, apie kurias
> zhinau - tokiu dalyku nera - jei darbas prastas - tiesiog neprileidzhia
> rashyt - del kompetencijos - aishku malonu, kai mes tokie savim

pas mus kurse irgi daug ko nepraleido.
zinai, bendrauji, matai kokie darbai, girdi ka praleido, o ko ne.

> pasitikintis, kai manom, kad musu rashomam VADYBOS, ne kokios uber
> novatorishkos nano technologiju, genu inzhinerijos ar stygu teoriju darbe
> destytojai yra nekompetetingi suprast darbo - tai nafyk tu ten apskrytai
> mokeisi, jei destytojai tokie tupi, kad nekompetetingi suprast tokiu
> novatorishku tavo minchiu - ar tu rashei darba ish kvantines mechanikos? Ar
> Hegelio?

del vadybos - tai nereikia manau ir pradeti.
kaz kas studijuoja vadyba, kaz kas mechanika ar fizika.
nereikia is vadybos daryti shuda ir is fizikos dievo. nors kai kam kyla noras.

del mano mokslu.
as mokiausi sau pirma ko, ir tai dariau ne po vidurines mokyklos.
tiesiog nori tu ar ne  - privalai ziasti pagal univeo taisykles.

del destytoju kompetencijos - tai daug maz viskas ok, tik kai kur ta kompetencija nera susijusi su gyvenimu.
VNO